تمایل ترک ها به سرمایه گذاری در حوزه گردشگری تربت حیدریه



نيازمنديهاي مهناد -درج آگهي رايگان - تبليغات رايگان - تبليغات اينترنتي - خريد و فروش بي واسطه

شهردار تربت حیدریه از تمایل یک شرکت تجاری ترکیه برای سرمایه گذاری در بخش عمرانی و گردشگری این شهرستان خبر داد.

شهردار تربت حیدریه از تمایل یک شرکت تجاری ترکیه برای سرمایه گذاری در بخش عمرانی و گردشگری این شهرستان خبر داد.

رمضانعلی شورابی روز یکشنبه در حاشیه دیدار مدیران این شرکت ترک از تربت حیدریه، گفت: اعضای هیات رئیسه شرکت "بتاگروپ" ترکیه از نقاط مختلف این شهر از جمله پارک جنگلی پیشکوه تربت دیدن کردند.
وی افزود: مدیران این شرکت ترک در اظهارنظرهای اولیه برای سرمایه گذاری افزون بر صد میلیون دلاری در بخش های مختلف گردشگری تربت حیدریه اعلام آمادگی کرده اند که میزان و حوزه های این همکاری پس از مذاکرات اولیه و امضای پیش نویس تفاهم نامه مشخص خواهد شد.
عضو هیات رئیسه شرکت "بتاگروپ"ترکیه نیز به خبرنگار ایرنا گفت: این شرکت از سال 1987 فعالیت خود را در حوزه های نیروگاهی، ماشین آلات، سیمان، عمرانی، برق و الکترونیک آغاز کرده است.
'آدام یگیت' افزود: تاکنون در کشورهای عراق، افغانستان، روسیه، لیبی و الجزایر سرمایه گذاری کرده ایم و قصد داریم بعد از ارزیابی شرایط تربت حیدریه، در زمینه فرودگاه، عمرانی و گردشگری این منطقه سرمایه گذاری کنیم.
"احمد یگین آلتن آر" سرمهندس الکترونیک این شرکت نیز با تحسین شرایط آب و هوایی شهرستان تربت حیدریه، گفت: تربت حیدریه به عنوان پایتخت ابریشم و زعفران ایران، از ویژگی های منحصر به فردی برخوردار است که بهانه های خوبی برای سرمایه گذاری در این شهر محسوب می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • ارسال شده در : 16 تير 1395 ساعت: 16:8 + تعداد بازديد : 139